nea*Nicu
Numarul mesajelor : 1141 Varsta : 49 Location : Bucharest Lungimea cozii : 1719 M.P.G.S. (Most popular girl in school) : 10 Data de inscriere : 21/09/2011
| Subiect: Get Even? Joi Ian 09, 2014 11:32 am | |
| | |
|
Cotoi Admin
Numarul mesajelor : 1846 Varsta : 42 Location : Constanta Lungimea cozii : 2609 M.P.G.S. (Most popular girl in school) : 6 Data de inscriere : 18/05/2008
| Subiect: Re: Get Even? Joi Ian 09, 2014 1:57 pm | |
| unde dau preorder? grafica si efectele sunt superbe. in timp ce ma uitam la trailer ma gandeam cum ar fi un bioshock cu o astfel de grafica, presupun ca impactul emotional ar fi mult mai mare :)sper numai ca la o asa grafica o sa faca si o poveste cu adevarat buna totusi ma gandesc ca la vremea respectiva o sa am nevoie de o noua placa video, adica a mea are 2 ani de cand a fost facuta, in 2015 o sa aibe cam 4 ani , probabil ca o sa imi trebuiasca una noua sa ma bucur de jocul asta | |
|
nea*Nicu
Numarul mesajelor : 1141 Varsta : 49 Location : Bucharest Lungimea cozii : 1719 M.P.G.S. (Most popular girl in school) : 10 Data de inscriere : 21/09/2011
| Subiect: Re: Get Even? Joi Ian 09, 2014 2:22 pm | |
| presupun ca oricine poate face un astfel de joc insa vinzarile ar fi ridicol de mici. Firmele mari incearca un compromis intre grafica si accesibilitate, incit sa se poata adresa unei cit mai mari paturi de gameri, nu doar celor cu AlienWare | |
|
Cotoi Admin
Numarul mesajelor : 1846 Varsta : 42 Location : Constanta Lungimea cozii : 2609 M.P.G.S. (Most popular girl in school) : 6 Data de inscriere : 18/05/2008
| Subiect: Re: Get Even? Joi Ian 09, 2014 4:55 pm | |
| sa stii nicu ca pc-urile noastre nu sunt nici pe departe slabe, sunt extraordinar de prost gestionate, si prin asta ma refer la cum sunt scrise programele in zilele noastre. Ca sa fac o analogie mai accesibila, lucrurile stau cam asa. Esti contabil deci obisnuit cu fartoage si formulare. O functie este ca un formular, ai o serie de date de intrare, si ca urmare adatelor pe care le introduci ta un raspuns, adica rezultatul acelei functii. acum rezultatul trebuie sa fie imaginea de pe ecran, iar datele introduse sunt diferite conditii de la lumina la miscare, interactuini si asa mai departe. Acum sa spunem ca tu poti sa procesezi un numar dat de formulare intr-un interval de timp. problema este cadaca ai prea multe formulare pierzi timp cu introducerea acelorasi date, nume cnp etc, ca sa nu mai spunem cat muti hartiile, daca ai avea un singur formular unde sa treci toate datele cel care le-ar citi nu ar mai pricepe nimic ptr ca ar avea de tinut minte prea multe lucruri pana sa ajunga sa ia o decizie, in conscinta trebuie gasit un compromis care sa asigure o cat mai mica incarcare si a ta si a celui care ia decizia. Din nefericire ceea ce avem noi in jocurile de azi e un munte de hartoage, multe care cer/ofera aceleasi raspunsuri si si mai multe care creeaza cercuri vicioase. Desigur ca toate se pot simplifica dar asta cere timp si energie consumata, deci in final bani, care nu se regasesc intr-o crestere semnificativa a produsului. Altfel spus companiile ofera cel mai prost si ieftin produs care sa fie acceptat de segmentul de piata respectiv, in timp ce noi trebuie sa platim bani frumosi pe o sumedenie de angajati care sa prelucreze avalansa aia de formulare prost (ne)gandite | |
|