Numarul mesajelor : 1846 Varsta : 42 Location : Constanta Lungimea cozii : 2609 M.P.G.S. (Most popular girl in school) : 6 Data de inscriere : 18/05/2008
Subiect: Medal of Honor Warfighter Mier Oct 24, 2012 7:34 am
Asa cum am promis revin cu un editorial despre ultima lansare din curtea EA. Jocul a fost dezvoltat integral de Danger Close, spre deosebire de versiunea 2010 a carui multiplayer a fost realizat de DICE. Are acelasi engine Frostbite 2 ca si BF3 si este publicat tot de EA, dar aici se opresc asemanarile. Grafica jocului este una placuta, avand caracterele si obiectele mult mai bine finisate si detaliate. Aceeasi atentie asupra detaliilor se poate sesiza si cand vine vorba de miscarea personajelor. Este placut de observat, ca spre deosebire de BF, in MOHW nu exista tot felul de particule inutile pe harta, cum ar fi abur, fum, si asa mai departe, rezultatul fiind ca desi obiectele sunt mai detaliate, jucatorul are o imagine limpede care ii permite sa se concentreze la adversari si tactica decat sa bajbaie ca orbetele. Primul lucru care retine atentia jucatorului la acest titlu este nu grafica ci meniul. Danger Close au facut o sedinta si s-au gandit cum sa realizeze cel mai stufos meniu din istoria jocurilor. Este adevarat ca o data ce incepi sa te acomodezi, poti gasi in joc toate datele statistice, liste cu prieteni si ce joaca ei, situatia clanului, fara a fi nevoit sa apelezi la battlelog. Desi complet ca informatii, meniul poate deveni o durere de cap mai ales in timpul jocului. Asa cum se poate vedea si in film, sa spunem ca mori si te pune pacatul sa vrei sa iti schimbi clasa.... ai 6 clase, fiecare cu mai multe caracteres si artme, fiecare arma cu atasamentele si. Daca te pune pacatul sa iti customizezi o arma pentru o anume situatie ai sanse sa pierzi si jumate de meci asa ca de cele mai multe ori iei ce apuci si vezi cum te descurci. Sa spunem ca ai reusit in sfarsit sa iti iei clasa, caracterul si arma care o doreai, acum te lovesti de problema respawnului. Dai spawn in baza in 3 secunde sau dai pe colegul. Daca alegi colegul de echipa si acesta este angajat intr-o lupta trebuie sa astepti 5 secunde de la ultimul glont care il loveste sau care il trage (nu m-am dumirit prea bine care din doua). In cazul in care colegul nu se lupta cu nimeni, timpul de asteptare scade la 3 secunde. In momentul in care colegul tau vrea sa dea spawn pe tine primesti o avertizare ca sa stai ascuns 3 secunde pana iti vin intariri. In mod normal ar trebui sa stai aproape de coechipier din motive cat se poate de practice. Cand esti in necaz si mai ai 1% hp si 2 gloante in incarcator, iti iei colegul in brate 2 secunde (stai lipit de el) si ti se umple si bara de viata si munitia. In joc iti vezi coechipierul prin pereti pentru a putea sta aproape de el, iar in cazul in care acesta moare, il vezi pe ucigas prin pereti cu rosu pentru 2 secunde. In film de vre-o doua ori la rand am luat pe cineva si am fost vanat si omorat de colegul victimei. La prima vedere este o prostie, dar acest mic amanunt scoate in evidenta jocul de echipa si elimina killstrike-urile alea ridicole din MW. Si daca am vorbite de killstrike, trebuie mentionat ca fiecare clasa are propriile accesorii la killstrike si fiecare nivel are 2 accesorii posibile, ofensiva si defensiva. De exemplu la pointman la 4 killuri consecutive poti sa alegi intre UAV ca sa vezi unde sunt dusmanii, sau smoke ca sa te ascunda de dusmani. Atentie ca spre deosebire de MW daca ai murit ti s-a dus bonusul. NU e ca in MW ca omori si vezi tu pana unde ajungi, aici dc mori nu mai ai nimic. de asemenea fiecare clasa are o anumita specializare. La un moment dat in film vezi ca imi pun pe fata un fel de masca si ma misc incet. Masca aceea e un fel de extra protectie la gloante, alta clasa are mine antipersonal, alta aruncator de grenade, c4 sau gloante cu putere de penetrare care sa traca prin armuri. Interesant la acest joc este faptul ca arma secundara are rezerva de munitie nelimitata, ceea ce te scuteste de situatia de a ramane complet pe 0 si sa trebuiasca sa fugi de nebun pe harta dupa colegul numai cu toporul in mana. Si ca veni vorba de lama, aici chiar daca nu il pui jos din spate asa cum am facut in film, nu trebuie sa apesi in disperare pe mouse, tii apasat si personajul da lame in continu ca Mihai Viteazul. Hartile sunt cam cat cele de MW3, si nu exista distrugeri nici macar cat in MW3. Stilul de joc este unul bazat pe distante mici si medii, locurile in care s-ar justifica un sniper sunt chiar rare, si nu prea ai ce face in postura de sniper decat daca vrei sa faci un joc demonstrativ in care sa iti etalezi talentele. Avand in vedere stilul jocului, acesta prezinta 2 mari probleme care sa speram ca vor fi reparate sau ameliorate. Prima este acuratetea armelor cand tragi nu pui arma la ochi. Au fost cazuri cand de la 1m am facut spray cu un riffle si nu a murit ala, de asemenea au fost cazuri cand altul a facut spray din spatele meu si am avut timp sa ma intorc, sa pun arma la ochi si sa il omor. Trebuie sa mareasca acuratetea armelor la hipfire macar pana la nivelul celor din BF sau MW. la nivelul actual jocul devine penibil in anumite cazuri. A doua mare problema este ca atunci cand esti lovit vezi flashuri pe ecran si de multe ori mai mult incurca decat sa ajute, de asemenea in majoritatea cazurilor nu iti poti da seama daca te-a lovit din fata sau din spate. Unii se plang de sensibilitatea la zoom care ar fi prea mare si nu poate fi setata, dar eu am ajuns foarte repede la un compromis care sa imi permita o miscare buna cand merg, desi dau ceva mai mult de mouse, dar si un control decent asupra armei cand ochesc. bineinteles daca ar fi o optiune de sensibilitate la zoom ca in cross, lucrurile s-ar putea optimiza mult, dar in situatia actuala am gasit combinatia ideeala pentru mine. Unlockurile sunt inca in ceata in ceea ce priveste modul in care le obtii. unii sustin ca ar trebui sa faci 50.000 de puncte la fiecare clasa ca sa le ai pe toate. Parerea mea este ca la fiecare LV care il faci iti deblocheaza noi accesorii, care nu tin de clasa cu care joci, dar la fel de probabil este sa fie o combinatie de cele doua, cert e ca nimeni nu stie sigur ce si cum. In concluzie este un joc care promite multe, este bine realizat, ruleaza decent si pe un sistem vechi de 6 ani, un joc unde este recompensat jocul de echipa. Am avut situatii in care 2-3 echipe se deplasau impreuna si fiecare jucator acoperetea o parte. 6 jucatori pe public, fara sa comunice, sa se inteleaga din priviri, nu am mai vazut pana acum in nici un joc, nici macar in cross. Nu este un joc pentru jucatorii de COD, nu te astepta sa intri pe harta si sa dai nuke in primul meci, de fapt nu te astepta sa faci de un nuke nici in prima suta de meciuri.... cu obiective si spawnuri care se schimba, cu sistemul asta de echipe, trebuie sa faci echipa cu sfantu duh in persoana ca sa strangi un killstrike de 25. Daca il vrei sa il incerci macar pentru single player, sau sa il incerce porumbelul, contul meu iti sta la dispozitie, doar sa imi zici inainte sa intrii ca sa nu ma scoata pe mine din joc