|
| WarZ Metacritic | |
| | Autor | Mesaj |
---|
nea*Nicu
Numarul mesajelor : 1141 Varsta : 50 Location : Bucharest Lungimea cozii : 1719 M.P.G.S. (Most popular girl in school) : 10 Data de inscriere : 21/09/2011
| Subiect: WarZ Metacritic Joi Ian 10, 2013 9:46 am | |
| Dupa cum se stie exista ceva site-uri care string review-uri oficiale de la reviste de specialitate si fac o medie a notelor acordate fiecarui joc. Similar exista o astfel de medie si a notelor acordate de useri site-urilor. Cel mai cunoscut astfel de site, folosit si de Steam, este Metacritic. Si acum, ta-na-na: http://www.metacritic.com/game/pc/the-war-zDupa cum puteti vedea reviewarii au acordat in medie nota 2 din 10 iar publicul nota 1,2 din 10. Sincer n-am vazut in viata mea de cind urmaresc site-ul ala asemenea note P.S. in ciuda calitatii deplorabile, jocul WarZ a vindut de a rupt. Iti dai seama ce piata exista pe genul MMO Zurvival Zombies, citi oameni sint dispusi sa dea bani? Si totusi nu exista aproape nici un joc cunoscut care sa acopere piata asta potentiala imensa. Cum explici ca sint mii de fps-uri si nici un MMO Survival? | |
| | | Cotoi Admin
Numarul mesajelor : 1846 Varsta : 42 Location : Constanta Lungimea cozii : 2609 M.P.G.S. (Most popular girl in school) : 6 Data de inscriere : 18/05/2008
| Subiect: Re: WarZ Metacritic Joi Ian 10, 2013 10:23 am | |
| pai explicatia nu e deloc savanta, in afara de ArmA si DCS world eu nu mai stiu nici un joc unde sa ai hartii de ordinul a sute de kmp. pentru a suporta hartile imense trebuie sa ai si un motor pe masura, dupa care trebuie sa luam in calcul cam cate bug-uri sunt in medie in bf sau cod si sa le inmultim cu cel putin 10. Pe langa asta trebuie proiectat soft-ul de server care sa fie optimizat pentru astfel de planse, si toate aceste aceste lucruri trebuie creeate pentru o piata care nu a cerut pana acum un zombi mmo, mai ales ca toate jocurile care aveu zombi in ele de la cross, cod, ava, DI, Left4dead etc nu au avut un success rasunator.
p.s. as mai avea de scris dar ma cheama sefu' brb | |
| | | Cotoi Admin
Numarul mesajelor : 1846 Varsta : 42 Location : Constanta Lungimea cozii : 2609 M.P.G.S. (Most popular girl in school) : 6 Data de inscriere : 18/05/2008
| Subiect: Re: WarZ Metacritic Joi Ian 10, 2013 10:54 am | |
| back... deci chestia cu jocul este ca si teoria aparitiei vietii pe pamant, adica din marea nebuloasa undeva la momentul oportun s-au reunit toate conditiile prielnice. Asa si aici, sa faci totul de la 0 era foarte costisitor si riscant, dar o firma care face simulatoare pentru armata cu motor grafic in stare sa gestineze harti de 10.000kmp (da versiunea de armata are harti de 10 mii de kmp nu e greseala), scoate si o versiune pentru copii, decide sa ofere suport pentru moduri si scripturi ca sa nu isi bata capul cu dlc-urile ca nu e asta obiectivul firmei, si se mai intampla ca la firma respectiva sa fie cineva caruia sa ii placa filmele cu zombi. Parerea mea este ca in cida faptului ca s-a dovedit ca exista piata imensa ptr un asemenea joc, nu cred ca vom vedea prea curand un joc in stare sa se apropie de DayZ pentru simplul fapt ca va dura 2-3 ani sa faca un motor grafic cu capacitatile lui Virtual Reality4, dupa care urmeaza 2-3 ani de dezvoltare a jocului, deci in 4-6 ani vom avea un joc care sa rivalizeze cu DayZ, si toate astea fara a tine cont de minusul de experienta a companiilor cand vine vorba de open world. tin minte ca si creatorii lui skyrim an intampinat dificultati care i-au aruncat in urma cu cateva luni, si asta la un singl player, dar la un multiplayer... Singura speranta pentru un rival de seama pe termen de 1-2 ani ar fi ca si cretorii lui DCS world sa fie interesati sa produca un Zombi mmo, in alte cuvinte tot catre producatorii de simulatoare trebuie sa ne indreptam ochii pentru un concurent al lui DayZ. | |
| | | nea*Nicu
Numarul mesajelor : 1141 Varsta : 50 Location : Bucharest Lungimea cozii : 1719 M.P.G.S. (Most popular girl in school) : 10 Data de inscriere : 21/09/2011
| Subiect: Re: WarZ Metacritic Joi Ian 10, 2013 3:04 pm | |
| merci de raspuns. Jocurile cu zombie au ceva succes, spre exemplu Dead Island vinduse 4 milioane copii pina in august 2012 si inca mai vinde evident iar Left 4 Dead care e mai vechi sigur a vindut mai mult. Citisem undeva ca DayZ ar avea 1 milion de playeri constanti (zilnici), ceea ce e fabulos. War Z a vindut de a spart, deci piata si cerere exista. Acum, citind mai departe ce ai scris tu, sint un pic surprins, deci desi cerere exista, oferta e limitata din motive tehnice, cum ca nu exista soft capabil sa gestioneze un asemenea nivel de joc / harta decit la nivelul armatei? Interesant, chiar nu ma gindeam la asta, eu sint economist, ma stii, "unde exista cerere apare si oferta imediat ca sa o echilibreze" Merci inca o data. | |
| | | Cotoi Admin
Numarul mesajelor : 1846 Varsta : 42 Location : Constanta Lungimea cozii : 2609 M.P.G.S. (Most popular girl in school) : 6 Data de inscriere : 18/05/2008
| Subiect: Re: WarZ Metacritic Joi Ian 10, 2013 4:24 pm | |
| pai pana acum nici cererea nu a existat, pentru ca nu era o piata anume (piata inseamna un nr de cereri satisfacute de un nr de oferte, pana la day z nu era nici o cerere ptr asa vea, nu am vazut oameni cu pancarde in strada, sau vandalizand forumurile in cerere de zombi mmo ) de shootere cu harti nesfarsite. Jucatorii de simulatoare sunt extrem de putini fata de restul si nimeni nu a fost disponibil sa investeasca imens de multi bani pentru a creea un joc cu tot cu suportul si reteaua aferenta de la 0, fara sa stie daca isi va scoate macar banii. Acum ca s-a demonstrat ca piata exista ma astept ca in 4-5 ani sa apara un competitor serios ptr DayZ, daca DayZ stand alone va avea un succes rasunator ca si prima versiune. Ceea ce brokerul meu preferat a uitat sa i-a in calcul este riscul pe care il presupune testarea unei piete necunoscute, comparativ cu un capital initial necesar. | |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: WarZ Metacritic | |
| |
| | | | WarZ Metacritic | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |