|
| Noua versiune de DayZ | |
| | Autor | Mesaj |
---|
Cotoi Admin
Numarul mesajelor : 1846 Varsta : 42 Location : Constanta Lungimea cozii : 2609 M.P.G.S. (Most popular girl in school) : 6 Data de inscriere : 18/05/2008
| Subiect: Noua versiune de DayZ Lun Feb 04, 2013 11:35 pm | |
| | |
| | | nea*Nicu
Numarul mesajelor : 1141 Varsta : 50 Location : Bucharest Lungimea cozii : 1719 M.P.G.S. (Most popular girl in school) : 10 Data de inscriere : 21/09/2011
| Subiect: Re: Noua versiune de DayZ Mar Feb 05, 2013 7:05 am | |
| sincer nu inteleg decit 10% din ce scrie acolo dar dupa cum se bucura aia pe forum pare important | |
| | | Cotoi Admin
Numarul mesajelor : 1846 Varsta : 42 Location : Constanta Lungimea cozii : 2609 M.P.G.S. (Most popular girl in school) : 6 Data de inscriere : 18/05/2008
| Subiect: Re: Noua versiune de DayZ Mar Feb 05, 2013 9:18 am | |
| pai au introdus arme noi si au scos o arma care era over power di cauza lunetei cu termal, apoi au modificat indicatorii de mancare apa si tot asa ca sa iti indice cat mai ai pana devine critaca situatia, adica nu isi schimba doar culoarea ci efectiv vezi cum scade apa din interiorul indicatorului, apoi au introdus o fereastra unde vezi o serie date sub in format numeric (puncte de umanitate, zombi omorati... etc), apoi au introdus noi animale sa le vanezi, si poti manca si carne cruda, dar de la apa nefiarta si carne cruda te poti inbolnavi, acuma zombi se anunta unii pe altii si dc te zareste unul dintr ei isi cheama si prietenii de pe o raza de 80m, si prietenii prietenilor si tot asa. Practic dc tragi intr-un zombi chiar si cu amortizor, el isi va anunta prietenii din ce parte a fost ranit. Pe de alta parte acum e mai usor sa scapi de zombi pentru ca nu mai sunt atat de insistenti in a te cauta. Unii au scapat de zombi ptr ca au intr-at intr-o casa i au urcat la etaj, inainte urcau dupa tine pe scari. Una peste alta trebuie sa fi mult mai atent la zombie decat inainte deoarece fiecare zombi ii cheama pe toti de pe o raza de 80m si aia la randul lor dau vorba mai departe si practic poti sa aduni un oras intrg pe urmele tale. Alte modificare ar fi ca acum zombi iti sparg geamurile de la masina si te pot trage afara din masina, zombi te detecteaza pe o distanta mai mare si am impresia ca unii sunt si mai puternici, s-a micsorat numarul de sloturi disponibile in back pack
Momentan sunt si probleme, de fiecare data cand intri, trebuie sa stergi un fisier din anticheat, cand dai restart la server iti dispar corturile cu tot ce ai in ele iar colac peste pupaza dupa update au disparut toate vehiculele si inca nu am gazit locatia unde isi dau spawn.
In conditiile actuale, pentru a juca cat de cat relaxat, nu ai ce cauta pe un server cu mai mult de 10 oameni necunoscuti.Multi jucatori sunt nemultumiti de puterea crescuta si simturile ascutite ale noilor zombi, Sunt constient ca asta este doar o versiune de testare ptr stand alone unde o sa poti sa iti cuspomizezi masina sa ii pui bare ca sa nu fi tras afara si asa mai departe, ramane de vazut cum o sa se adapteze jucatorii la noile conditii. | |
| | | nea*Nicu
Numarul mesajelor : 1141 Varsta : 50 Location : Bucharest Lungimea cozii : 1719 M.P.G.S. (Most popular girl in school) : 10 Data de inscriere : 21/09/2011
| Subiect: Re: Noua versiune de DayZ Mar Feb 05, 2013 9:58 am | |
| mai eu sint constient ca dupa 1 ora de joc nu pot sa comentez asupra DayZ dar asa ca prime impresii cind am jucat acum 2-3 luni: - zombies sint foarte lenti fata de Dead Island, deci poti sa fugi la infinit si n-or sa te prinda dar...pina cind sa fugi ca la un moment dat te plictisesti - in Dead Island ai anumite refugii: sus pe masina sau inchizi usa, la DayZ nu prea ai unde sa scapi de ei - sau nu m-am priceput eu sau...n-am gasit absolut nici un item in ora aia de joc, nicidecum vreo arma, adica tot cu toporul ala prapadit jucam. Asta e oarecum plictisitor, adica (daca e adevarat) iti da o senzatie...ok, explorez dar de fapt la ce ma ajuta? Questuri, iteme? - efectele alea suplimentare de realism (mincare, apa) scadeau foarte incet deci nu era un factor de stress sau poate am jucat eu prea putin - ce era naspa...greu sa omori cu toporul citiva zombies fara sa fii ranit iar in DayZ rani = moarte ca de unde naibii sa am la infinit bandaje din alea, adica n-am vazut nici o cola pe drum cum era la Dead Island - ca dificultate mi s-a parut mai usor, adica eu cind am jucat prima data singur DI am fost ingrozit de zombies, mi s-a parut foarte greu jocul, acum intru ocazional de distractie pentru ca am progresat la level si am alte arme, la DayZ e mai usor inceputul dar nu stiu dupa aia cum evolueaza - nu mi se pare deloc realist ca armele majoritare sa fie cele de foc, sa fim seriosi, cel putin in Romania daca s-ar intimpla apocalipsa zombies armele cel mai des intilnite si utilizate ar fi cele melee, alea de foc sint ascunse in depozite ale Politiei, Armatei etc. Imi dau seama totusi ca in US e diferit, orice casa are o pusca - partea cea mai naspa la genul asta de jocuri e multiplayerul, adica nu ma incinta ca trebuie sa ma feresc de oameni in primul rind, nu de zombies. E drept, n-am avut problema asta in Dayz ca erai doar tu pe server dar zic asa la general, spre exemplu in WarZ mi s-a parut inadmisibil ca eu sa incep cu mina goala si cum ies din baza sa stea camperul dupa colt si sa ma omoare. Pai care-i distractia? Cam atit imi vine in minte momentan. | |
| | | Cotoi Admin
Numarul mesajelor : 1846 Varsta : 42 Location : Constanta Lungimea cozii : 2609 M.P.G.S. (Most popular girl in school) : 6 Data de inscriere : 18/05/2008
| Subiect: Re: Noua versiune de DayZ Mar Feb 05, 2013 11:05 am | |
| pai sa o luam pe rand: - nu poti fugi la infini, aici e pe sistem camila, cu un plin de apa poti fugi cam 3 km (inainte era 4) si cu un plin de mancare te tine cam 6km (inainte de pach era acum sincer vorbind nu par cifre nerealiste, desi un pic exagerate fata de o persoana normala, dar poti fugi 8km in sir fara sa mananci, daca ai conditie fizica. Desigur ca mancarea si apa se duc si daca nu fugi dar foarte incet. - bandajele se gasesc atat de des in joc incat nici nu ma chinui sa car mai mult de 2 bandaje la mine, si 1 pain killer - toporul este cea mai buna arma antizombi, nu trebuie decat sa fugi sa te ascunzi in coroana unui brad stufos, si zombi se reped dupa tine dar nu te pot atinge, dar tu poti sa le dai lama, de asemenea sunt si safespoturi unde zombie nu pot intra. - armele nu sunt deloc rare dar sunt complet contraindicate in lupta anti zombi, si se folosesc numai in cazuri extreme, ca de exemplu cand am urcat la etaj si s-au inghesuit vre-o 10 dupa mine pe scara, asa ca am pus ak-ul pe foc automat si am descarcat 2 incarcatoare ca sa golesc scara si sa pot fugi din casa, dar am facut atata harmalaie incat s-au strans alti 20 in jurul casei si se pregateau sa intre dupa mine, dar odata ajuns in aer liber, deja sansele lor de a servi o masa proaspata s-au redus cu 90% - poate fi numai o parere, dar am impresia ca nu stii ce sa cauti si pe unde, cat despre questuri, incearca sa iti faci o baza cu o masina sa vezi cate probleme o sa ai , sa ascunzi baza, sa gasesti corturi, masina, piese de schimb ptr masina si toate astea pe blat fara sa se prinda alti playeri. DI mi se pare floare la ureche fata de DayZ, La DayZ lucrurile pot trece de la "plictisitoare" la "prea tarzi" in mai putin de o secunda | |
| | | nea*Nicu
Numarul mesajelor : 1141 Varsta : 50 Location : Bucharest Lungimea cozii : 1719 M.P.G.S. (Most popular girl in school) : 10 Data de inscriere : 21/09/2011
| Subiect: Re: Noua versiune de DayZ Mar Feb 05, 2013 11:33 am | |
| daca se gasesc bandaje usor e OK, eu murisem atunci de la prea multe singerare cred, desi in lupta omoram orice zombie cu toporul. De cautat...posibil...nici nu stiu cum sint semnalizate itemele, poate ca erau si nu le-am vazut. Mincarea tine 6 km??? Huh??? Pai in viata reala 6 km inseamna 1 ora de mers lejer pe jos. Vrei sa-mi spui ca tu dupa 1 ora de mers pe jos cazi lat, mort de foame? Cum sa fie realista faza asta??? Dupa mine consumul de apa si mincare (in real life) sint mai mari daca alergi, sigur, consumi calorii dar nu poate fi atit de mare diferenta intre alergat si mers normal incit sa nu te tina mincarea. Un om rezista chiar saptamini inainte sa moara efectiv de foame iar la apa citeva zile, oricum nu ore, asta e clar. Aici era nevoie de o limitare de stamina la alergare, cum ca obisesti, nu o limitare de mincare, e absurd. | |
| | | Cotoi Admin
Numarul mesajelor : 1846 Varsta : 42 Location : Constanta Lungimea cozii : 2609 M.P.G.S. (Most popular girl in school) : 6 Data de inscriere : 18/05/2008
| Subiect: Re: Noua versiune de DayZ Mar Feb 05, 2013 12:28 pm | |
| au incercat sa contrabalanseze lipsa staminei din joc pentru ca jocul in sine nu are stamina prevazut in parametrii, de altfel introducerea staminei mi se pare ca ar fi complet nerealista pentru simplu motiv ca nici zombi nu sunt atat de inteligenti sau de rapizi cum sunt in joc, puterea unui zombi sta in numar nu in inteligenta sau in viteza, deci daca ar fi sa pastram chiar adevarul, ar trebui sa fie mult mai multi zombi, sa fie foarte lenti astfel incat cu un sprint sa ii poti lasa in urma fara batai de cap, si atunci as intelege sa puna si stamina. | |
| | | nea*Nicu
Numarul mesajelor : 1141 Varsta : 50 Location : Bucharest Lungimea cozii : 1719 M.P.G.S. (Most popular girl in school) : 10 Data de inscriere : 21/09/2011
| Subiect: Re: Noua versiune de DayZ Mar Feb 05, 2013 1:15 pm | |
| asta deja e o discutie clasica: poate un zombie sa alerge? Dead Island zice ca da, alte jocuri cu zombie zic ca nu dar nimeni nu stie adevarul pentru ca zombies nu exista de fapt ) | |
| | | Cotoi Admin
Numarul mesajelor : 1846 Varsta : 42 Location : Constanta Lungimea cozii : 2609 M.P.G.S. (Most popular girl in school) : 6 Data de inscriere : 18/05/2008
| Subiect: Re: Noua versiune de DayZ Mar Feb 05, 2013 1:48 pm | |
| pai daca ar fi sa o luam logic un organism viu care sa efectueze mniscari ample si coordonate trebuie sa aibe un sistem nervos complex care sa coordoneze difrite organe, ceea ce mareste vulnerabilitatea la gloante, deci ar trebui (asa cum si este in DI) ca zombi capabili sa alerge, sa poate fi doborati si fara sa fie loviti in cap. Pe de alta parte daca ar fi sa luam un zombie incapabil de miscari ample si coordonate, deci un fel de creatuna apropae inerta nici nu ar fi atat de sensibila la gloante si lovituri de sabie, deci ar trebui sa ii fie afectat creierul pentru a fi doborat, acum fiecare joc ia de aici ce considera de cuviinta dar tinand cont de rationamentul de mai sus, chiar daca zombie ar fi rapizi, tot nu ar trebui sa fie capabili sa deschida usi, sau sa inconjoare cladirea ca sa iti iasa in fata cum e in dayZ (dc ai 10-15 dupa tine si intri intr-o casa cu 2 iesiri, poti sa fi sigur ca macar 1-2 o sa vina pe partea cealalta a cladirii) | |
| | | Cotoi Admin
Numarul mesajelor : 1846 Varsta : 42 Location : Constanta Lungimea cozii : 2609 M.P.G.S. (Most popular girl in school) : 6 Data de inscriere : 18/05/2008
| Subiect: Re: Noua versiune de DayZ Mier Feb 06, 2013 6:21 am | |
| | |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Noua versiune de DayZ | |
| |
| | | | Noua versiune de DayZ | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |