Numarul mesajelor : 1846 Varsta : 42 Location : Constanta Lungimea cozii : 2609 M.P.G.S. (Most popular girl in school) : 6 Data de inscriere : 18/05/2008
Subiect: Impresii despre MW3 Sam Feb 18, 2012 12:53 am
Asa cum am promis revin cu impresii despre Mw3 si pentru a incerca sa nu fiu prea subiectiv il voi compara cu alte doua titluri cunoscute.
Grafica: Ca si nivel al detaliilor este un joc decent pentru data lasnsarii lui si cam atat. nu se apropie de calitatea aproape fotografica la care este BF3. Nu este rea dar nu impresioneaza cu nimic
Hartile: Plansa are foarte multe obiecte care nu se incadreaza in peisaj si care dau un aspect general de scena special pregatita de lupta decat de un ambient realstic care se intampla sa fie scena unei confruntari asa cum se intampla in MOH, unde chiar ai senzatia ca esti intr-un sat afgan. In MOH nu vezi masini, gherete, poduri, fantani ...etc. in lucuri unde nici un om intreg la minte nu le-ar fi asezat in viata de zi cu zi. Si mai mult decat atat efectele luminoase sunt jalnice. In MOH se poate vedea un blur din cauza luminii reflectata de zapada., pe cand in MW3 au ales sa faca toate plansele cu nosri ca sa scape de o bataie de cap,
Interactiunile fizice. Interactiunile fizice sunt reduse la minim, adica doar la cel mult cateva scantei. care dau o nota de nerealism. Chiar daca la prima vedere nu iti dai seama ce e in neregula cu ceea ce vezi, totusi se simte ce va fals in scena. Gloantele care nimeresc orice suprafata creeaza in cel mai fericit caz niste scantei. In BF3 de obicei zboara bucati din perete cand este lovit de gloante, iar in MOH, desi nu are distrugeri ale mediului, la impactul proiectilului cu peretele se creeaza o portiune de praf dens in zona lovita care seamana foarte bine cu gloantele care lovesc pamantul. Gloantele sunt numai un exemplu dar lipsa de particule la impact se poate vedea si cand sunt aruncate diferite obiecte din elicopter. Deci si la capitolul asta jocul este de-adreptul mediocru.
Personaje: Ca si in cazul lui BF3 si in MW3 personajele sunt sterse si au un aspect de Hollywood din cauza accesoriilor inutile. Si din pacate nu creeaza acel aspect aparte dat de hainele afgane si nici imaginea unui soldat adevarat care duce pe front doar strictul necesar, asa cum este cazul in MOH.
Armele. Ca si in cazul hartilor si aici au exagerat cu detaliile facand un simplu si binecunoscut M4A1 sa fie de nerecunoscut. textura armelor desi este de calitate nu este de loc realista. Asa cum se poate vedea in MOH pe arma se pot vedea urme de sapada in timp ce pe o harta cu mult praf, arma capata o nuanta vag maronie de la praful care se pune pe arma. Desi este cel mai vechi joc se pare ca pe langa ambient si la realismul armelor MOH iese invingator. Victoria i se trage si datorita modului penibil in care trag armele in MW3 si BF3. Se pare ca cei care au creeat armele in cele doua jocuri nu au studiat cum trag armele alea decat uitandu-se la televizor. si rezultatul se vede, dar mai ales se simte.
Gameplay: Cand e vorba de gameplay BF3 nu prea intra in categoria celor 2 jocuri ci ar intra mai degraba in aceeasi categorie cu Arma3 (dar asta va fi poate alta discutie). MW3 ca si MOH au ca mod de joc luptele intense cu un pe o suprafata restrans. MW3 ca si MW2 dispune de un numar mare de jucarii care le poti chema in functie de killstrike-uri, ceea ce de cele mai multe ori creeaza avantaje mari in favoarea unei echipe. In MOH facilitatile sunt accesat in functie de numarul de kiluri nu de killstrike deci daca eu al 5 kiluri si dau mortiere, si adversarul meu are 4 si moare, dupa un kill poate pune si el mortierele, deci din punctul acesta de vedere nu se creeaza un dezechilibru ca in cazul MW cand esti pur si simplu daca chemat ala un elicopter reduce kilstrikeurile intregii echipe adverse la 0. O alta problema grava cu care se confrunta MW3 si se regaseste si la MOH, nu iti arata ca esti lovit decat cand chiar nu mai ai nimic de facut. Pur si simplu iei un glont si mori. nu ai nici o reactie daca nu iti vezi adversarul inainte sa traga.
Ca o concluzie MW3 nu aduce absolut nimic nou nici comparativ cu seria din care face parte nici, comparativ cu alte jocuri similare. Este un de care te tii nu mai si numai daca esti un impatimit al seriei, in rest este un joc cu multe probleme tehnice, care nu atrage atentia prin nici un alt aspect in afara de titlu "Call of Duty". Pus in raft langa Home Front ofera mai putin la pret de 3 ori mai mare, iar asezat langa MoH da senzatia de mediu artificial, insipid care spune jucatorului "esti aici sa te impusiti asa ca nu te intereseaza nimic in afara de oponenti". Din punctul meu de vedere este una din cele mai mari ratari din anul acesta in materie de jocuri. si sincer mai mult de 10 euro nu merita jocul si nu inteleg de ce trebuie sa dea un jucator 50 euro in plus numai pe franciza.
BF3:
MW3:
MOH 2010:
p.s. - toate cele 3 clipuri au fost filmate vineri si mi-a luat cam 5 ore juamte sa lep un cap la cap si sa le uploadez - MOH SI MW3 sunt meciuri complete, deci cam 10 min tine o partida , dar la BF3 am taiat mult ptr ca partida a tinut cam 30-40 min desi am ales TD, daca alegeam Conquest cu 2000 tichete probabil ca se indindea cam pe la 1 ora jumate 2 ore.
Ultima editare efectuata de catre Cotoi in Sam Feb 18, 2012 2:32 pm, editata de 1 ori
geaba
Numarul mesajelor : 267 Varsta : 48 Lungimea cozii : 280 M.P.G.S. (Most popular girl in school) : 0 Data de inscriere : 31/10/2011
Subiect: Re: Impresii despre MW3 Sam Feb 18, 2012 2:13 pm
interesanta comparatie. as mai avea ceva de adaugat. nu trb sa fii tintas prea bun. in mw3 indrepti arma spre ala si o sa moara candva daca nu cumva tu inaintea lui. e o deosebire foarte mare intre CF sau AVA si Mw3 la capitolul asta. asa cum ai spus si tu daca te ia unul la ochi nu mai scapi usor. probabil asa e si in RL. in CF sau AVA poti sari, eschiva, fugi... adica te poti apara cumva. mi-a mai displacut valiza, elicopterele si alte porcarii hi tech la care eu ca noob n-aveam acces. astea erau si in MW2. sincer single playerul e mai bun ca multi. exceptie black ops care m-o nervozat la culme.
Cotoi Admin
Numarul mesajelor : 1846 Varsta : 42 Location : Constanta Lungimea cozii : 2609 M.P.G.S. (Most popular girl in school) : 6 Data de inscriere : 18/05/2008
Subiect: Re: Impresii despre MW3 Sam Feb 18, 2012 2:24 pm
cel mai bun scor al meu dupa 24 de ore de la primul contact cu jocul a fost de 16-8, joc in care am facut 3 kiluri cu o valiza din aia momeala )). in orice caz reculul armelor este de-adreptul fantasmagoric spre deosebire de de MOH sau BFBC2.
geaba
Numarul mesajelor : 267 Varsta : 48 Lungimea cozii : 280 M.P.G.S. (Most popular girl in school) : 0 Data de inscriere : 31/10/2011
Subiect: Re: Impresii despre MW3 Sam Feb 18, 2012 2:48 pm
recul? unde? are recul?
Pacatosul
Numarul mesajelor : 165 Varsta : 46 Lungimea cozii : 219 M.P.G.S. (Most popular girl in school) : 0 Data de inscriere : 21/09/2011
Subiect: Re: Impresii despre MW3 Dum Feb 19, 2012 7:59 am
Am ajuns la concluzia ca un game este un game si atat.Indiferent ce joc joci,conteaza timpul petrecut acolo,iar asta cu aim,wall,lagg,grafica sau toate prostiile care cuprinde un joc le gasesti in mica sau mare parte in toate jocurile.Bullshet